torsdag 3. desember 2015

Verveskolering og pepperkakebaking

Nå i desember har Unge Høyre vervekampanje. For å verve så mange som mulig, er det viktig at vi vet hvordan vi skal presentere Høyre på en best mulig måte, og derfor arrangerte Sola Unge Høyre i dag verveskolering.

Flere av medlemmene i Unge Høyre ble vervet i årets valgkamp, og har derfor ikke vært med på vervekampanjene før. Derfor var vi en hel gjeng som i dag samlet seg på Høyres Hus i sentrum, for å få noen tips fra Rogaland UH sine super-ververe, Emilie og Milan.

Jeg dro inn til sentrum med Thale og Ine, og vi kom rett før skoleringen begynte. Vi fikk flere tips angående hvordan en skal gå kledd, gå frem og si når en skal verve andre. Utrolig nyttig, og nå må jeg bare lese meg litt mer opp på UH sin politikk.


Møtet ble avsluttet med pepperkakebaking til morgendagens representantskap og juleavslutning. I morgen skal jeg også stå på stand på Kongsgård i midttimen, så jeg krysser fingrene for at jeg husker i hvert fall litt av det Milan og Emilie sa...! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar