lørdag 26. desember 2015

Trivial Pursuit: World of Harry Potter

Sindres siste kalendergave var en bite-size version av spørrespillet Trivial Pursuit: World of Harry Potter.



Spillet går ut på å trekke kort og svare på spørsmål. For å beholde kortene, og vinne spillet, må en svare riktig på to spørsmål på rad. Spørsmålene ble inndelt i kategoriene The dark arts, Hogwarts, Magical spells and potions, Magical objects, Magical people og Animals & magical creatures, og inneholdt både lette og vanskeligere spørsmål.




Jeg synes spillet var utrolig gøy, og utfordret kunnskapene mine litt. Jeg tror ikke mamma likte å spille det like godt, i hvert fall ikke med meg. Hun ga nemlig opp etter at jeg hadde svart riktig på over tretti spørsmål, mens hun enda var under ti. Hihi, det ble ikke skikkelig konkurranse, med andre ord. Forhåpentligvis blir det kjekkere å spille med Sindre og andre som kan litt mer om Harry Potter-verdenen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar