tirsdag 29. desember 2015

Starbucks Peppermint Hot Cocoa

Til jul fikk jeg et par pakker med Starbucks Peppermint Hot Cocoa av Mary Jo, Rick og Parker. Jeg har såvidt prøvd myntekakao før, og synes det er myyye bedre enn vanlig kakao. Jeg elsker generelt myntesjokolade, og var helt i hundre da jeg fikk det i julegave av gjengen i Texas.


I dag prøvde jeg endelig ut kakaoen, og den var utrolig god! Det var også veldig lett å lage, jeg bare varmet opp en kopp melk og blandet med hele pakken med kakao. Vi manglet krem, men sammen med en peppermyntestang (som vi også fikk fra Texas), smakte den helt himmelsk! Mamma prøvde også en kopp, men jeg har heldigvis et par igjen, som jeg skal kose meg med resten av vinteren.




Jeg har ikke sett myntekakao på Starbucks sin meny før, men det skal jeg absolutt se etter neste gang! :) Og peppermyntestengene var helt klart prikken over i'en. Jeg har aldri prøvd det før, men det skal bli fast "inventar" i kakao fra nå av. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar