tirsdag 8. desember 2015

Morgenhelt 2015

I november startet Arena, som i fjor, en Morgenhelt-kampanje. Poenget med kampanjen er å inspirere folk til å trene om morgenen, og dersom en klarer 10 morgenøkter før klokken åtte om morgenen, vinner man en kaffekopp. I fjor varte kampanjen fra oktober og ut desember, og da skulle en klare 20 morgentreninger. Jeg fikk ta med meg en av Morgenhelt-koppene 4. desember i fjor, og selv om vi i år hadde én måned mindre på oss, bestemte jeg meg for at jeg skulle klare det i år også.

De siste ukene har jeg derfor vært skikkelig sporty, og vært på morgentrening omtrent tre ganger i uken. Det som er så greit med morgentrening på Arena, er at de har timer om morgenen. Hver dag er det én morgentime, enten det er spinning, pilates x-treme eller bodypump. Jeg pleier egentlig bare å trene egentrening i studio om morgenen, bortsett fra på onsdag morgen, når jeg drar på en økt med Grit Mix (jeg ELSKER at det er en Grit-økt om morgenen, creds til Kristin for at hun stiller opp hver eneste onsdag morgen!). Det eneste som mangler er en løpegruppe om morgenen, det hadde vært helt fantastisk!

En annen fordel er at vi får gratis frokost, og for å være helt ærlig, så smaker knekkebrød med syltetøy og hvitost aldri så godt som det gjør på Arena om morgenen!

Det har vært litt feil med datasystemet, så alle treningene mine har ikke blitt registrert, men i dag etter Griten, fikk jeg endelig ta med meg en av disse flotte koppene hjem. Jeg hadde min tiende (egentlig trettende) morgentrening i går, men jeg fikk ikke hentet koppen før i dag. Sååå fornøyd! :)




Selv om Morgenhelt-kampanjen er over for min del, skal jeg selvsagt fortsette å gå på morgentrening. Det er bare så deilig å gå på morgentrening, og være ferdig med (i hvert fall litt av) treningen før klokken er åtte om morgenen. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar