onsdag 30. desember 2015

Monster iSport Bluetooth wireless

Til jul fikk jeg feil trådløse øreplugger av mamma og pappa, så på søndag bestilte jeg nye fra Komplett.no.

Jeg bestilte ikke de jeg egentlig ønsket meg, men heller et av de andre settene i Monsters iSport wireless-kolleksjon. Forskjellen på de nye ørepluggene og de jeg egentlig ville ha, er at disse er blå og den delen du plugger inn i øret er ikke like tynne. De kostet også litt mindre, så jeg slapp å betale noe selv.



Pakken med ørepluggene ankom i dag, og vi plukket den opp på vei hjem fra hytten. Jeg pakket dem opp med en gang, og heldigvis var det riktig denne gangen. Ørepluggene må, siden de er trådløse, lades, og derfor kunne jeg ikke prøve dem ut på trening i dag. Jeg skal imidlertid på langkjøring enten i morgen eller på fredag, så jeg får prøvd dem ut da. De kjennes utrolig behagelige ut på, og jeg håper de er like gode å løpe med også. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar