torsdag 31. desember 2015

Mitt 2015

2015 er snart over, og om under syv timer går vi inn i et nytt år. 2015 har vært et fint år for min del, både personlig og på bloggfronten. Også i år har jeg publisert over 400 innlegg her på bloggen, selv om jeg ikke har vært like aktiv i år som tidligere år.

Året mitt begynte ganske kjedelig. I januar skjedde det ytterst lite, jeg var på hyttetur i Sirdal, åpent hus på Viking Stadion og besøksdag på Kongsgård. I månedsskiftet januar-februar, derimot, dro familien på en liten svipptur til London. Vi var på kombinert shopping- og fotballtur, og så Arsenal vinne over Aston Villa på Emirates.


I mars fikk vi påskeferie, og jeg hadde en rolig uke i Korshamn. Jeg tok også trafikalt grunnkurs, og begynte å bli klar til å komme meg ut på veien. Måneden etter fikk jeg øvelseskjøring-beviset mitt, var på infomøte med EF og løp mitt første løp; Siddisløpet 2015. Siddisløpet gikk veldig fint, jeg fullførte på under femti minutter. Jeg satte også i gang storpåmelding til de fleste løp i distriktet, og var på Cody Simpson-konsert på Folken.



Jeg begynte mai med et løp; Sørlandsbadetløpet i Lyngdal. Også det gikk ganske bra, og jeg brukte rundt 56 minutter på 10 km. Jeg fikk også av strengen, dro til Preikestolen og begynte å forberede meg til The Beast.




I juni ble jeg 16, løp The Beast, fullførte ungdomsskolen og dro på språkreise til Torquay i England. En ganske fin start på sommeren! Jeg var på språkreise helt til 14. juli, og etter det dro vi til Danmark på Dana Cup. Juli ble avsluttet i Texas, på besøk hos Mary Jo, Rick og Parker. Her hadde vi tidenes ferie, med masse shopping, haifiske og Six Flags.





Sommerferien ble avsluttet med Stavanger Swimrun, hvor jeg kom meg lengre ut av komfortsonen enn jeg har vært noen gang. Jeg begynte også på Stavanger Katedralskole, og løp 10km under Stavanger Marathon siste helgen i august.


I september ble jeg politisk aktiv i Unge Høyre og var på mitt første convention, Metrocon, mens jeg i oktober hadde PT-time med Jorge og var med på hummerfiske.



November begynte med 3-Sjøersløpet, mitt første halvmaraton. Jeg fullførte på 2:11:44, og ble mer enn litt hektet på halvmaraton. Jeg besøkte også Crossfit Kvadraturen. I årets siste måned skjedde det ytterst lite, og bortsett fra julaften og julefeiring, var jeg på teater og julekonsert i Petri-kirken.



Tusen takk til alle som har vært med på å gjøre 2015 så flott! Jeg har skapt flere fantastiske minner, vært på reisefot og opplevd nye eventyr både alene og sammen med familien, fått nye venner, blitt adrenalin- og endorfin-junkie og generelt hatt et utrolig fint år. Jeg krysser fingrene for et minst like fint 2016! 

Sånn sett i forkant ser 2016 ut til å bli nok et spennende år. Det starter på topp, med tur til London allerede i morgen. Familien holder også på å planlegge ny USA-tur til sommeren, som jeg håper snart blir spikret og bestilt. Jeg har også meldt meg på 2 halvmaraton, The Beast og Siddisløpet, hvor første løp er allerede i januar. Jeg gleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar