onsdag 23. desember 2015

Lille julaften

Åhh, tenk at det allerede er lille julaften! Desember har gått alt for fort, og det er skikkelig rart å se at det bare henger én gave igjen på kalenderen min. Julegavene har også begynt å komme under treet, og jeg har byttet julegaver med alle venninnene mine.



Typisk nok har jeg klart å bli syk. Halsen min gjør kjempevondt, jeg har problemer med å svelge, ørene mine er nærmest tette og jeg er sliten i hodet. Mamma har imidlertid proppet meg full på både C-vitamin, tabletter og noe hals-bedøvelsesspray, så jeg har klart meg ganske greit i dag. Selvsagt er det trist at jeg ikke er helt på topp nå i juleferien, men jeg er samtidig litt glad for at jeg ikke ble syk i løpet av terminen. - Eller enda verre, når vi reiser til London i neste uke!

Akkurat nå sitter hele familien og ser på Hjemme Alene 2, og venter på at pappas eggnog skal bli klar. Jeg kjenner i midlertid at det ikke er lenge igjen til jeg må legge meg, for å i det hele tatt ha sjanse til å bli bedre til i morgen! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar