tirsdag 1. desember 2015

Julelunsj

For å "feire" at det endelig er desember og nesten jul, arrangerte klassen i dag julelunsj. Vi avtalte i går at det ville være koselig å lage tradisjoner sammen før jul, og et par jenter i klassen kom på julelunsj. Det ble laget liste over hva folk skulle ha med seg, og i midttimen ble det satt opp langbord.

Jeg fikk i oppgave å ta med meg juice, mens andre tok med vafler, pepperkaker, brød, eggerøre og pålegg. Flere hadde også på seg nisselue og juleklær, for å gjøre det enda mer "julete". Jeg har to julegensere, men jeg glemte dessverre å ta en av dem på. Klasserommet vårt ble også pyntet med juletrepynt og lys. Vi har ikke lov å henge opp noe på veggene i klasserommet, så både pynt og lys ble i stedet lagt på bordene, haha.



Det var skikkelig koselig med felles julelunsj, og jeg håper det blir noe vi fortsetter med i juletiden de neste årene! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar