torsdag 17. desember 2015

Juleavslutning med Studio Hjelm

I ettermiddag hadde Studio Hjelm en liten juleavslutning med grøt, julebrus og julekortfotografering av oss selv.

Typisk nok var jeg på skolen til rett før klokken to, så jeg rakk ikke å bli med på julekortfotograferingen, men jeg kom heldigvis akkurat i tide til å spise grøt. I tillegg til grøt og julekos, fikk vi også julegave. Jeg fikk et kort og gavekort fra Zara.





Etter at vi hadde spist, sto jeg i butikken resten av ettermiddagen. Vi hadde 20% rabatt på alle forstørrelser til og med i dag, og derfor kom det inn enda flere folk enn vanlig. Selv om vi hadde en liten juleavslutning i dag, er ikke siste åpningsdag før på lørdag. Da skal både jeg og Tiril være i butikken, og de aller flere varene skal være klare. Med andre ord blir det masse folk og ganske sikkert veldig travelt! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar