torsdag 24. desember 2015

Julaften

Vi droppet grøtspising hjemme, og tok i stedet en tidligere båt til mormor og morfar. Siden vi kom ganske tidlig, hadde vi god tid til å spise grøt der, i tillegg til å se de forskjellige julefilmene som gikk på TV, før middagen ble servert.

Tante Irene kom rundt klokken fem, og pinnekjøttet ble satt på bordet en halv time senere. Nå spiser verken jeg eller tante Irene pinnekjøtt, så vi fikk kjøttkaker og steik i stedet. Veldig fornøyd med det! Også til dessert fikk jeg noe litt mindre tradisjonelt, og jeg droppet de forskjellige fromasjene til fordel for vaniljeiskrem. Nam!


Mormor hadde brettet serviettene til juletrær

Etter middag var det tid for åpning av julegaver, og Sindre fikk rollen som utdeler. Jeg fikk veldig mye gøy, blant annet Teavana-te, gensere fra Jack Wills, pulsklokke, kompresjonstights fra Skins, trådløse øreplugger, Hunter-støver og mye treningsting.











Av tante Gunn Helen, Simen og Hedda var jeg så utrolig heldig å få Marius-genser. Jeg har ønsket meg en slik kjempelenge, og selv om den sto på ønskelisten min, var jeg litt usikker på om jeg kom til å få en. Tuuuusen takk for genseren, jeg kan ikke vente med å bruke den!



Fra nissene i Santa Fe, fikk jeg også mye gøy. Jeg fikk blant annet en travel mug og masse Peppermint Hot Cocoa fra Starbucks. Imidlertid er ikke alle gavene mine derfra kommet enda, siden en av dem ikke kom frem i tide. Jeg tror den har kommet til Stavanger nå, men siden vi reiser bort på lørdag, har jeg ikke mulighet til å hente den før i neste uke. Det blir spennende!


Jeg håper alle har hatt en fin kveld, og tusen takk for alle gavene! ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar