søndag 20. desember 2015

Inspirasjon

Jeg er kanskje litt over gjennomsnittet glad i trening, og av den grunn er også Instagram-feeden min litt over gjennomsnittet fylt men treningsbilder. Jeg elsker å se treningsbilder, videoer og inspirasjonsbilder, og følger en god del treningsbrukere, alt i fra crossfitgyms til Akademiet for personlig trening.

En av mine favoritt-brukere på Instagram, er FunkyGine. Jeg fikk høre om henne fra tante May, som kjenner henne gjennom familie, og har vært helt "hekta" på henne siden. Treningsprogrammene og øvelsene hun legger ut er kjempekjekke, kreative og tunge, bloggen hennes interessant og selve dama er, i hvert fall for meg, definisjonen på goals. Hun holder også på å skrive bok, noe jeg, som elsker å lese, gleder meg veldig til.


Jeg har "fulgt med på" FunkyGine ganske lenge nå, og da mamma og pappa hadde besøk av tante May i går kveld, ble hun nevnt. Mamma kommenterte at jeg synes hun er skikkelig kul, og May var så snill at hun sendte melding (ja, melding) til FunkyGine, som for øvrig er ganske kjent med nesten 250 tusen Instagram-følgere, og lurte på om hun kunne kommentere et bilde på min Instagram-account.



Jeg må innrømme at jeg egentlig tvilte på at det kom til å skje, men da det tikket inn en notification på veien inn til Arena, holdt jeg på å hoppe i taket. Gjett hvem som hadde kommentert et av bildene mine!;


Egentlig trodde jeg at jeg var ferdig med fangirl-perioden min by now, men altså, dette var utrolig kult! Tusen takk, tante May!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar