mandag 21. desember 2015

Ikke lenge igjen

I dag spilte Arsenal kamp mot Manchester City, og fra klokken ni satt hele familien klistret foran tven. Eller, hele familien minus mamma, som var på besøk hos en venninne. Hun var likevel så heldig å få bilde-updates når Arsenal scorte.


Arsenal vant kampen 2-1, og ligger nå på andre plass, bare 2 poeng bak Leicester City. Nå er det faktisk ikke lenge til jeg og resten av familien er på Emirates selv. Vi reiser til London første nyttårsdag, og på lørdag skal vi se Arsenal-Newcastle-kampen.



Det begynner å bli tradisjon å reise til London på fotballkamp i januar, og jeg gleder meg masse til min femte kamp (tror jeg) på stadionen. Arsenal har faktisk aldri tapt mens jeg har vært på Emirates, så jeg satser på at det fortsetter slik. Kampene mot Newcastle pleier også å være relativt målrike. Åhh, jeg kjenner jeg gleder meg skikkelig! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar