mandag 14. desember 2015

Gave fra Texas

Mens jeg var på skolen i dag, fikk jeg sendt dette bildet fra mamma:


For et par uker siden sendte gjengen i Texas oss en pakke med julegaver, og i dag kom den endelig frem. I tillegg til julegaver, inneholdt den også et par gaver vi kunne åpne i dag. Wii!



Det var et par gaver til hele familien, i tillegg til litt amerikansk godteri. Min gave var verdens kuleste, og mest typisk meg, julepynt: En Blk-flaske! Jeg husker jeg var helt hekta på Blk Water når jeg var i Texas, så jeg skjønner godt hvorfor det var min julepynt, hihi. Vi fikk også en fotball-julekule, alvebein til å stikke inn i treet, vinflaske-julekule, nissejulekule, en fisker-inspirert julekule og flere HJEMMELAGDE, typisk amerikanske billedrammer til å henge på juletreet. Bare så kult!


Tusen takk for de kule førjulsgavene, Mary Jo, Rick og Parker. ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar