onsdag 30. desember 2015

Forsinket julegave

I ettermiddag kjørte vi hjem fra hytten, og på veien plukket vi opp den forsinkede julegaven min fra Texas. Siden julegaven til meg fra Mary Jo, Rick og Parker ble kjøpt på nettet, kom den ikke frem i tide til å bli sendt med resten av julegavene. Vi hadde håpet på å få den på julaften, siden den var i Stavanger, men så heldige var vi ikke. Med andre ord hadde jeg noe gøy å glede meg til da vi kom hjem fra hytten i dag.

Øverst i pakken lå masse godteri. I forrige Texas-pakke lå det litt godteri kalt fruit roll-ups, som både Sindre og jeg elsket, og da Mary Jo fikk vite om det, la hun litt i min pakke også. Vi fikk i tillegg en haug med peppermyntedrops, fire store poster med karamellpopcorn og en alvehatt til juletreet.


Julegaven min var en rød thermokopp fra Teavana, med skikkelig filter til te inni toppen. Jeg har allerede en thermokopp fra Bodum, som jeg er veldig fornøyd med, men det er alltid kjekt med noe nytt. Denne har også innebygget tefilter, som bare er helt fantastisk. Jeg har allerede en tesil fra Teavana, og den er så bra at ikke engang det minste te-rusket kommer oppi teen.




Mamma fikk en helt lik thermokopp bare i gull, men siden det i hovedsak er meg som drikker te i familien, blir det nok jeg som kommer til å bruke begge to. Nå er jeg egentlig skikkelig gira på å begynne på skolen igjen, for å prøve ut de nye thermokoppene med de nye Teavana-teene jeg fikk i julegave av Sindre i! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar