tirsdag 1. desember 2015

First of December

I dag er det endelig første desember, og det er bare 23 dager igjen til jul. 

Mamma har vært så snill og laget pakkekalender til meg i år, og kalenderen har hengt oppe i over en uke. Det har vært en skikkelig fristende uke, hvor jeg har hatt lyst til å klemme og smugtitte på gavene hver eneste dag. Jeg har imidlertid klart å holdt meg borte, og hadde ingen anelse på hva som skjulte seg inni dagens pakke.

Jeg var så spent, og hadde planer om å stå grytidlig opp for å åpne kalenderen, men det var før hele familien klarte nemlig å forsove seg...


Den tidlige morgenen ble dermed ikke så tidlig, men selv om jeg hadde ganske dårlig tid, fikk jeg tid til å åpne kalenderpakken min før jeg måtte løpe for å nå bussen til skolen. 

I pakken min i dag fikk jeg en sjokoladekalender. Jeg har ikke hatt sjokoladekalender de siste årene, siden jeg kastet en i midten av desember fordi jeg ikke likte sjokoladen. I år har mamma derimot kjøpt Cadbury's Dairy Milk-sjokoladekalender, som inneholder skikkelig og god sjokolade. Nam!



Julekalender er bare sååå spennende, og jeg gleder meg skikkelig til å åpne de resterende lukene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar