torsdag 24. desember 2015

Dagens kalendergaver

I dag er det endelig 24. desember, med andre ord julaften. Jeg burde vel egentlig ha stått opp grytidlig og sett alle juleprogrammene på tv, men jeg er fremdeles syk og ble oppe lenger enn jeg burde i går. Jeg sto faktisk ikke opp før i ellevetiden, men gikk heldigvis ikke glipp av Tre nøtter til Askepott.

Sindre hadde allerede åpnet sin kalendergave, og jeg må si jeg ble ganske misunnelig. Han fikk spørrespillet Trivial Pursuit World of Harry Potter-edition. Forhåpentligvis kan vi dele litt på det, og at familien får spilt i juleferien.



Jeg fikk også en ganske gøy kalendergave, nemlig grammatikkboken Grammar - Know your shit or know you're shit av Joanne Adams. Jeg fant den på Urban Outfitters nettside før mamma og pappa dro til London, og kommenterte hvor kul den var. Veldig gøy å få noe jeg ønsker meg i kalenderen!




Jeg skal snart hoppe i dusjen, gjøre meg klar og spise grøt, før vi tar turen til Jørpeland. Vi skal feire julaften med mormor, morfar og tante Irene i år, og skal være der til i morgen. Feiringen starter ikke før i kveld, men vi kommer alltid litt tidlig og tilbringer ettermiddagen med dem. 

God jul alle sammen! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar