søndag 6. desember 2015

Adventskalender

Jeg bare elsker desember, alt er så utrolig koselig. Julegranen er satt opp i sentrum, det er julelys i gatene og det er bare sååå spennende å åpne adventskalenderen om morgenen. Jeg har både sjokolade- og gavekalender i år, og jeg tror det henger en liten gave på nesten alle dagene i desember.

Til nå har jeg fått utrolig kjekke ting, blant annet tusjer spesialiserte for fargeleggingsbøker, energigél, og best av alt: Jelly Babies.



Jelly Babies er en type britisk gelé-godteri, og kom faktisk allerede på markedet i 1864. Jeg smakte godteriet for første gang på språkreisen i sommer, og jeg tror jeg spiste omtrent en pakke til dagen. Jeg tok med meg noen pakker hjem, men de ble fort spist opp, og hele høsten har jeg savnet Jelly Babies. I går fikk jeg imidlertid en pakke med verdens beste godteri i kalenderen, og jeg kunne ikke vært gladere. Pakken er allerede spist opp, men nå er det under én måned til jeg skal til London selv, og kan kjøpe flere med meg hjem.


Kjempekjekke kalendergaver, tusen takk, mamma!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar