onsdag 18. november 2015

Strikkeprosjekt

Det nærmer seg jul, og jeg har allerede begynt å fått litt julestemning. Vi hadde nemlig, selv om det ikke er første søndag i advent engang, pepperkaker på hytten i helgen. Jeg har også begynt på et skikkelig julete strikkeprosjekt:


De siste ukene har Sofie i klassen min strikket noen skikkelig kule julekuler i timene (mens lærerne har foredrag, altså). Jeg nevnte dette til mamma, og i går dro hun ut og kjøpte garn og strikkepinner til meg.

Jeg begynte på min første julekule, en rød kule med et hvitt hjerte, i går, og har ikke kommet særlig langt. Kulene blir strikket med fem pinner i størrelse tre, så strikketøyet er ikke bare komplisert, men lite også. Forhåpentligvis får jeg det til etterhvert, for akkurat nå må jeg nærmest spør om hjelp etter hver andre maske...!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar