søndag 8. november 2015

Spiritløpet - Solastranden

I lykkerusen fra gårsdagens halvmaraton, meldte jeg meg i dag på et nytt halvmaraton. 23. januar arrangerer Spirit - Stavanger Friidrettsklubb Spiritløpet - Solastranden. Løpet går ved Solastranden, og det er også mulig å løpe 10 km i stedet for halvmaraton.


Jeg fikk høre om løpet fra instruktøren på løpegruppen, Mari. Hun har såvidt nevnt at neste halvmaraton gruppen skal trene opp mot er Spirit Halvmaraton, og siden det gikk så greit i går, måtte jeg bare melde meg på. Ikke bare er det gøy å ha noe å trene seg opp til, med at jeg skal løpe halvmaraton under en måned etter jul, gir meg også inspirasjon til å trene i romjulen.

Bilde: Dag Oliver (en av fotografene som tok bilder under løpet)

Dersom noen har lyst til å bli med meg å løpe, får dere 100 kr rabatt  ved å bruke koden VKGARF ved påmelding. Tilbudet gjelder til og med i dag, så det gjelder å bestemme seg raskt! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar