tirsdag 10. november 2015

Spectre

I går hadde jeg egentlig planlagt å dra på Fantasy-kveld på Sølvberget med forfatterne Tonje Tornes, Siri Pettersen og Ørjan Karlsson, som alle tre er aktuelle med bøker i høst. Forfatterne skulle snakke om bøkene sine, og til slutt signere bøker.

Jeg har faktisk fått tilsendt to bøker av forfatterne; andre bok i Siri Pettersens trilogi, Råta, og andre bok i serien til Tonje Tornes, Forbannet. Jeg har allerede lest Råta (dere kan lese hva jeg syntes som den her), mens Forbannet har jeg enda ikke begynt på. Jeg tok med meg bøkene inn til sentrum på Fantasy-kvelden, og siden Sindre og pappa skulle på kino omtrent på samme tid, satt jeg på med dem inn.



Pappa, Sindre og jeg har lenge hatt en avtale om å se den nyeste James Bond-filmen, Spectre, sammen på kino, men siden vi sleit med å finne dager der alle tre har fri (og vi hadde et par gratisbilletter som går ut i nær framtid), dro de for å se filmen uten meg. Vi ankom Sølvberget over en halv time før Fantasy-kvelden - og filmen - skulle begynne, og i løpet av den tiden ombestemte jeg meg, og ble med guttene på kino likevel.


Det er ikke så lenge siden Sindre fikk lov til å se James Bond-filmene, og han har ikke sett James Bond på kino før. Han gledet seg nok mest av oss tre, og han ble neppe skuffet. Filmen var skikkelig bra, og er en av de bedre Bond-filmene jeg har sett. Daniel Craig er bare helt fantastisk, og jeg liker ham neeesten like godt som Pierce Brosnan.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar