tirsdag 17. november 2015

Siddisløpet 2016

For omtrent ett år siden fant jeg ut at jeg ville begynne å løpe løp, og 25. april løp jeg mitt første løp: Siddisløpet 2015.

Siddisløpet går rundt Stokkavannet, som er omtrent 8,2 km, og omtrent halve Stavanger deltar. Eller, det føles i hvert fall slik, for hele løypa var full av folk. Selv om det var mye folk, var det et veldig bra arrangement. Vi startet i grupper etter antatt sluttid, og det var flere tidsholdere og drikkestasjoner. Løpet gikk ganske fint, jeg perset rundt vannet og fullførte på 46:59.



I dag åpnet påmeldingen til neste års Siddisløp, og jeg har allerede meldt meg på. Jeg klarte faktisk å dra med meg Sindre og pappa også, etter mye masing over lengre tid. Sindre har faktisk aldri løpt rundt Stokkavannet før, så det blir spennende å se hvordan det går med ham.

Jeg har som sist registrert en sluttid på over 45 minutter, men det går eventuelt an å endre når løpet nærmer seg. Det hadde vært gøy å perse igjen, men jeg har aldri løpt så bra igjen, så jeg forventer ingen ting. Jeg gleder meg uansett veldig mye til løpet, og håper opplevelsen min blir like flott neste år!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar