søndag 1. november 2015

Morgenhelt 2015

I fjor arrangerte treningssenteret jeg går på, Arena, kampanjen Morgenhelt. Kampanjen gikk ut på å trene om morgenen i perioden 1. oktober til 31. desember, og dersom en klarte å komme på trening før klokken åtte 20 ganger før nyttår, fikk man en Morgenhelt kaffekopp. Jeg klarte selvsagt å trene 20 ganger, og i starten av desember fikk jeg med meg koppen hjem.



Også i år arrangerer Arena Morgenhelt-kampanjen. I år varer den imidlertid fra 1. november til 31. desember, så vi får én måned mindre på oss. Jeg skal likevel klare 20 morgentreninger, og i følge kalenderen min kan jeg klare det innen 10. desember.

Vi begynner på skolen klokken kvart over åtte, så dersom jeg har en treningsøkt fra seks til syv, antar jeg at jeg kommer meg til skolen i tide. Jeg har vært på to morgenøkter til nå i høst, da har vi begynt senere på skolen, men jeg er skikkelig klar til å stå opp tidlig igjen.

Jeg tar min første morgenøkt i morgen tidlig, da skal jeg trene styrke med fokus på overkropp. Dersom noen har lyst til å bli med, er det bare å rope ut! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar