torsdag 19. november 2015

London

I ettermiddag dro mamma og pappa til London på julegaveshopping, og jeg sitter hjemme og er kjempesjalu. De har dratt til London før jul de siste årene, og jeg blir like fornærmet av at jeg ikke får bli med hver gang. I forrige uke kom imidlertid mamma med en god nyhet: også i 2016 skal hele familien på tur til London etter jul. Vi reiser første nyttårsdag, og skal bli i London til 4. januar.

Vanligvis har vi pleid å reise i slutten av januar, når etter-jul-salget nesten er slutt, mens nå får vi med oss starten på salget. Kursen er jo ganske høy nå, så jeg har allerede begynt å spare penger. Både Jack Wills og Urban Outfitters har fått inn utrolig mye fine vinterklær, og vintergarderoben min trenger sårt en oppgradering.


I tillegg til shopping, skal vi også på Arsenal-kamp. Arsenal møter Newcastle mens vi er der, og vi var så  heldige å få billetter. Arsenal-kamper er alltid gøy, men kampene mot Newcastle inneholder ofte mye mål, og da blir det selvsagt enda kjekkere.


Selv om det enda er langt over en måned til vi reiser, gleder jeg meg mer og mer for hver dag som går. London er en av mine favorittbyer, og jeg gleder meg skikkelig til å dra tilbake!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar