tirsdag 24. november 2015

Julestemning

I dag er det bare én måned igjen til jul, og jeg begynner å bli skikkelig klar for jul nå. Mamma og pappa kom hjem fra London i går, så de siste to dagene har Sindre og jeg vært forvist fra spisestuen. Der pakker de nemlig inn julegaver, og vi får ikke engang lov til å se i den retningen!

Allerede neste uke er det første desember, og jeg klarer såvidt å vente. Pakkekalenderne våre henger klare, og kalendere til mamma og pappa er også kjøpt inn. Nå kan ikke jeg ta æren for å ha kjøpt kalendere til dem, men jaja. Pappa skal ha øl-kalender, mens mamma har kjøpt The Body Shop sin store julekalender.



Ikke bare er julekalenderen hengt opp, men nå har også de flere butikker satt ut pepperkakebokser. Pepperkaker er min favoritt julebakst, og bare lukten gir meg julestemning! Jeg har faktisk fått julestemning allerede nå, og har hørt på julemusikk i flere uker nå...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar