fredag 27. november 2015

Harry Potter fargebok for voksne

Fargelegging for voksne har vært en økende trend den siste tiden, og i sommer kjøpte jeg min første fargeleggingsbok.



Jeg kjøpte boken Enchanted Forest: An inky quest and colouring book av Johanna Basford, på Urban Outfitters i Texas. Boken er full av fine design og figurer som en skal fargelegge, i tillegg til at en skal finne forskjellige figurer i mønstrene. Jeg kjøpte også to forskjellige pakker med fargeblyanter, en pakke med "normale" og en med "metallic" farger.

Jeg har såvidt begynt å tegne i den, og det er faktisk veldig gøy. Imidlertid er ikke fargeleggingen min særlig aesthetic; fargene passer ikke sammen og jeg har tegnet utenfor linjene flere steder, men det får bare være. Øvelse gjør jo mester, og jeg har ikke fargelagt siden jeg var liten.

I midttimen i går dro jeg og et par jenter fra klassen på julegaveshopping, og på Norli fant jeg enda en fargeleggingsbok:



Harry Potter fargeleggingsbok for voknse! Utrolig kult, ikke sant?! Jeg er utrolig glad i Harry Potter, og bestemte meg for at den boka, den måtte jeg ha! Selv om det fristet veldig, veldig mye, valgte jeg å ikke kjøpe den, og heller sette den opp på ønskelisten min til jul. Det er jo under én måned igjen til julaften, så det blir vel egentlig litt for dumt å kjøpe noen nye ting nå.

Harry Potter fargeleggingsboken ser ut som om den er i samme "serie" som The Enchanted Forest, og ser veldig voksen og fin ut. Jeg har søkt litt etter den på nett, og selv om tegningene i boka er litt "typisk fargebok-ete", ser den veldig kul ut.

Og dersom det er noen der ute som sliter med å finne julegave til meg, kan jeg informere om at Norli har 30% rabatt på alle tegnesaker - inkludert Harry Potter fargeleggingsboken - ut uken. :) *hint-hint*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar