fredag 27. november 2015

Go Grit - Get Fit

Jeg begynte på Arena så sent som i juni 2014, og da hadde Arena allerede hatt et par Grit-program, som jeg dermed ikke fikk bli med på. De siste ukene har vi hatt throwback på Grit-timene på Arena, og vi har kjørt gjennom flere av de gamle programmene. Vi har vært innom noen av programmene jeg har vært med på, men flesteparten har vært blant de første programmene. Faktisk har vi vært så langt tilbake i arkivene, at det ikke en gang var voice-coach på programmene!


Vanligvis går jeg på to dobbeltimer (2x30 min) og en mixtime (40 min) med Grit i uka, og siden flesteparten av timene har vært throwbacks, har jeg fått med meg en god del av de gamle programmene.

Den første #tb-timen jeg var med på, kjørte vi det første Grit cardio-programmet. Det var helt utrolig kult, men også veldig annerledes enn timene nå. For eksempel var det mye løping/krabbing/hinking på tvers av salen før, mens vi nå i hovedsak står på samme plass.

Vi har bare kjørt det første cardio-programmet, i hvert fall som jeg har vært med på. Vi har derimot vært borti flere forskjellige strenght- og plyo-program. Det gjorde vi i dag, da vi kjørte strenght #4 og Plyo #6 (om jeg husker riktig). Også disse programmene har forandret seg utrolig mye, og faktisk brukte en step i noen av de første strenght-programmene.

Timen i dag var helt utrolig hard, og jeg var våt av svette etter dobbeltimen. Morten og Jorge kjørte team teach, og siden jeg kom litt sent til timen, endte jeg opp med å stå rett foran dem. Jeg kjører ofte litt ekstra på når trenerne går rundt i salen og ser på hvordan vi gjør øvelsene, og når jeg står rett foran dem må jeg gi alt hele tiden, haha. 

Og etter timen var det tid for en liten photoshoot; - meg, Keerthy, Jorge og Morten. De to sistnevnte i like Superman-skjorter.


(Legg forresten merke til at Jorge sin bicep nesten er større enn hodet mitt, #goals)

Det er ikke lenge til det neste Grit-programmet, Grit #15 om jeg husker rett, kommer, men jeg vet at Kristin har fått et par av de gamle programmene, så det blir nok i hvert fall enda en time med throwback.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar