fredag 27. november 2015

Black Friday

I dag er det Black Friday, også kjent som årets største shoppingdag. Innboksen min har blitt bombadert med forskjellige tilbud, spesielt på treningstøy, men jeg har faktisk ikke kjøpt noe. Eller, jeg har ikke kjøpt noe til meg selv.

Stadionparken hadde nemlig også Black Friday-salg, da med ekstra gode tilbud i dag morges mellom syv og ni. Butikkene der hadde satt opp enkelte ting som var på salg, og spesielt Høyer hadde en helt sykt lang liste med varer på morgen-salget. En av tingene som var på salg, var Creative collective-skjerfene. Skjerfene er ganske like Acne Studios sine, de koster omtrent like mye, men er mye mykere. Høyer solgte ti skjerf, fem i blått og fem i brunt, med nesten 60% rabatt, og de er omtrent aldri på salg. Det kunne jeg bare ikke gå glipp av.

Jeg har allerede to skjerf fra Acne Studios, og trenger strengt tatt ikke flere. Mamma derimot, har lett lenge etter et skikkelig ullskjerf. Hun er ganske sjalu på mine Acne-skjerf, så i går kveld kom jeg på at hun kanskje kunne tenke seg et av Creative Collective-skjerfene i julegave. Selv om det er julegave, spurte jeg mamma om hun hadde lyst på et i julegave fra Sindre og meg. Det hadde hun veldig lyst på, til min store glede. Mamma har nemlig brukt Birkenstock-sandalene mine ganske så flittig, så da er det bare rettferdig at jeg får låne skjerfet hennes, ser jeg for meg. Sharing is caring, liksom.


Siden jeg uansett skulle på morgentrening i dag, kombinerte jeg treningen med Black Friday-shopping. Jeg var nede på Arena litt over klokken seks, og fikk tid til en liten, men hard, styrkeøkt før Stadionparken åpnet klokken syv. Jeg følte meg helt sykt desperat, men jeg var faktisk en av de første inn i butikken. Det var selvfølgelig verdt det, for skjerf fikk jeg tak i! :) - Og det i en helt sykt fin farge. Mamma aner ikke hvordan skjerfene fra Creative Collective ser ut, og hun aner hellere ikke i hvilken farge skjerfet jeg har kjøpt til henne er, så selv om hun vet hun får skjerf, får resten være en overraskelse til julaften.


Det føles ganske greit å være i gang med julegavehandelen, selv om jeg er litt sent ute. I fjor var jeg ferdig med venninnegaver rett etter sommferien (jeg var flink og kjøpte et par gaver i USA), mens i år har jeg startet ganske sent. Nå har jeg imidlertid kjøpt inn tre gaver, og det er i hvert fall en start! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar