mandag 30. november 2015

A month without internet (in the mornings)

I dag er det siste dagen i november, og i morgen begynner jeg på en ny ting i mitt A year of living without-prosjekt. I hele desember skal jeg holde meg unna internett og sosiale medier om morgenen.

Jeg står opp ganske tidlig om morgenen, men likevel ender jeg alltid med å få dårlig tid. Dette er fordi jeg er veldig glad i å sjekke Instagram, Facebook, Snapchat og andre sosiale medier før skolen. Jeg kan gjerne sitte i et kvarter på mobilen, for å så måtte løpe rundt resten av morgenen. Egentlig er det helt unødvendig, og dette skal jeg holde meg borte fra i hele desember.

I den neste måneden skal ikke babyen min bli brukt til noe annet enn alarmklokke om morgenen

I november skulle jeg holde meg borte fra godteri, chips og brus, noe som gikk relativt dårlig. Jeg måtte faktisk gi meg før halve måneden hadde gått, huff. Jeg satser på at det går bedre denne måneden, for internett om morgenen skal jeg klare å gi opp, i hvert fall i én måned!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar