mandag 16. november 2015

A Christmas for Carol

I år setter Rogaland Teater opp stykket A Christmas for Carol, og for første gang på flere år skal jeg på teateret! Jeg gikk mye på teater da jeg var yngre, men de siste årene har jeg tenkt på å gå, men aldri fått fingeren ut. Jeg og Heidi dro bort til teateret i midttimen en dag i forrige uke, the perks of å gå på skole i sentrum, og selv om det er over en måned til vi skal se stykket, gleder jeg meg skikkelig.


A Christmas for Carol er inspirert av Charles Dickens' A Christmas Carol, og i følge teaterets hjemmeside er det et juleeventyr der vi tar en sniktitt inn i fremtiden og et tilbakeblikk på fortiden gjennom øynene til den menneskefiendtlige og kyniske karrierekvinnen Carol.

Vi skal se teaterstykket siste skoledag, klokken åtte, rett etter skolens juleavslutning i Domkirken. Vi var litt sent ute med å bestille billetter, så vi fikk ikke så veldig gode seter. Det blir nok en koselig kveld likevel, og jeg kommer nok garantert i julestemning etterpå! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar