lørdag 10. oktober 2015

Studio Bliss Lyngdal

I dag dro jeg inn til Lyngdal rett etter frokost, for å klippe håret. Jeg har ikke klippet håret siden påskeferien, og etter en lang og ganske tørr sommer, har hårtuppene mine bare blitt mer og mer slitt. Håret har vært in desperate need of a haircut en god stund nå, men jeg har ikke funnet tid til det før nå i høstferien.

Jeg bestilte time hos Studio Bliss, en frisørsalong som ligger i Sandalsgården i Lyngdal Sentrum, tidligere i uken. Salongen var utrolig fin, veldig åpent, rolig og lyst, og med fint interiør. Det virket ryddig og rent, kanskje fordi de var så åpent, noe jeg føler er ganske ulikt de studioene jeg har klippet meg hos før.

Bilde fra Studio Bliss sin blogg

Selv om jeg har hatt lyst til å gjøre noe nytt med håret en stund nå, ble det bare til at jeg vasket, klippet og fønte håret. Håret mitt ble klippet av Linn Iren, som er en av to frisører hos Studio Bliss. Hun klippet bort tuppene, i tillegg til å klippe det litt kortere foran. Det ble mye finere enn slik som jeg vanligvis har hatt det, med håret helt rett.




Jeg er ganske fornøyd med stussingen, for selv om håret føles helt ufattelig kort (slik som det alltid gjør etter jeg har klippet det), ser det mye sunnere ut. Jeg vurderer fremdeles å ta enda en tur til frisøren snart, for å få en litt lysere farge, men jeg har ikke bestemt meg enda. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar