tirsdag 27. oktober 2015

PT-time med Jorge Scott Neyra

I dag hadde jeg min andre PT-time med Jorge på Arena Treningssenter. Jeg hadde min første PT-time med ham for to uker siden, og gikk med gangsperre i flere dager etterpå. I dag var jeg imidlertid klar for en ny time, og jeg var til og med så tøff at jeg i forkant meldte meg på dobbel Grit etter timen.

Vi startet timen med oppvarming; litt jogging, og 10 knebøy-stretch og 10 burpees, to ganger. Vi fortsatte med hovedøkten, hvor vi kjørte fem supersets:

- Kaste medisinball på vegg kombinert med squats + en rotasjonsøvelse med medisinball kombinert med utfall. x3
- Løpe med strikk (fem lengder) + utfall med kettlebells x3


- Kettlebells swing + squats med kettlebells x3


- push-ups med kettlebells og roing + skulderpress x2


- løpe til kettlebell med strikk, mens Jorge holdt strikken igjen + roing. x3

PT-timen var like hard som forrige gang, og jeg er enda like overrasket over at jeg overlevde dobbel Grit etterpå. Timen var helt topp, ikke bare lærte jeg enda flere nye øvelser, men den var også skikkelig gøy og motiverende. Jorge er alltid veldig entusiastisk og i godt humør, og det gjør timene, både PT- og gruppetimer - med ham enda kjekkere.


Jorge jobber altså på Arena Treningssenter avdeling Hinna, og timer med ham kan bestilles i resepsjonen på Arena, på telefon 51 800 900 eller på mail: jorgescott86@gmail.com. Ellers får alle som er medlem på Arena to PT-timer inkludert i medlemskapet, og jeg vil virkelig anbefale alle å bruke dem med Jorge! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar