tirsdag 6. oktober 2015

New hair?

Jeg har ikke klippet meg på kjempelenge, og har den siste tiden sett på forskjellige frisører. Jeg har sett litt på frisører både i Stavanger og Lyngdal, og har funne to forskjellige studio jeg kunne tenke meg å prøve; Studio Bliss i Lyngdal og Hendrix Hair i Stavanger.

Både Hendrix og Studio Bliss er aktive på sosiale medier, og legger ut bilder av resultater fra forskjellige frisørtimer. Jeg har sett gjennom Instagram-profilene til begge frisørene, og har fått litt lyst til å gjøre noe mer enn bare stusse det. Både striper og balayage/ombre (begge med Olaplex) ser så flott ut, og jeg har lenge hatt lyst til å få litt forandring. - Ikke noen stor forandring, bare litt lysere hår eller noe slikt.




Selv om jeg har lyst til å gjøre noe annerledes med håret, er jo etterveksten som kommer med når en striper håret, ganske kjip. Jeg vil helst ikke måtte dra til frisøren alt for ofte for å fikse ettervekst, men dersom jeg ikke forandrer fargen så veldig mye, blir ikke etterveksten like ille.

Jeg endte opp med å bestille vanlig dameklipp hos Studio Bliss i Lyngdal, og fikk time lørdag formiddag. Jeg er i Lyngdal i ferien, og da er det greit å bare få håret klippet. Jeg er enda litt usikker på om jeg skal gjøre noe mer med håret eller ikke, så jeg får tenke litt til på det, og eventuelt gjøre det senere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar