søndag 4. oktober 2015

Inspirasjon: Fjällräven Kånken

Fjällräven-sekkene har vært in en god stund nå, og selv kastet jeg meg på trenden i juni. Da fikk jeg en Kånken-sekk i UN Blue til bursdagen, og siden har jeg brukt den hver dag. Den passer perfekt som skolesekk (plass til både Macbook, bøker, pennal, drikkeflaske og matpakke), men også når jeg skal på små hiking-trips eller på hytten. - Og så er jo sekkene helt utrolig flotte også, da!



I stedet for å følge "inspo"-brukere på Instagram og Tumblr, følger jeg forskjellige Fjällräven-brukere. Åh, om jeg elsker å se forskjellige måter å style sekkene på, jeg kunne rett og slett sittet og bladd gjennom sånne bilder i timesvis, haha. Påfyll med inspirasjon: tumblr -> search -> Fjällräven!



De sekkene er bare så kule, og passer til omtrent alt! Jeg foretrekker Fjällrävens Kånken-sekker over de litt større modellene, ettersom de er så små, lette og praktiske, og foruten av min UN-Blue sekk, synes jeg sekken ser bra ut i fargene Ox Red, Warm Yellow, Skye Blue og Forest Green.



Bildene er forresten lånt fra Instagrammen til Fjällräven USA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar