lørdag 3. oktober 2015

Godteri-kutyme

Er det én ting jeg ikke kan fordra, er folk som spiser sjokoladeplater slik som dette:


Det er bare helt feil, og strider i mot hvordan sjokoladen er formet. Er det laget "hjelpelinjer" etter hvor en skal brekke av, skal sjokoladen brekkes opp. Det spiller ingen rolle om det er store Melkesjokolade-plater, eller små Kvikk Lunsj-pakker, DE SKAL BREKKES OPP! Sindre pleide å være helt grusom på dette, og spiste sjokoladen slik som på bildet. Både mamma og jeg endte opp med å få noia, og han ble tvunget til å spise the right way.

For et par måneder ble imidlertid mamma oppmerksom på enda en feil i familien vår; jeg spiser visst lakrisrullene (lakris Rotella fra Candy King) heeelt feil. Jeg orker nemlig ikke "rulle" ut hele rullen, og spiser bare rullen som jeg ville spist et helt vanlig godteri fra smågodt-posen.




Jeg har søkt litt rundt på nettet, og ettersom jeg ikke finner noe om hvordan en skal spise lakrisruller, vil jeg konkludere med at det går fint å være for lat til å rulle opp rullen, selv om det irriterer mamma like mye som Sindre irriterte oss med måten han spiste Kvikk Lunsj på...! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar