mandag 5. oktober 2015

Denim overalls and Dr Martens

90-tallstrenden Denim overalls kom i sommer tilbake i motebildet, og i Texas så jeg det nesten i alle butikkvinduene. Jeg kjøpte ikke med meg et par hjem, jeg har nemlig hatt et par liggende i en skuff på hytten de siste tre årene.


Jeg kjøpte et par med denim overalls på BikBok i 2011, men de ble aldri brukt. Jeg har ikke vært noen fan av trenden, og dermed har buksene blitt liggende i skuffen. De siste ukene har jeg imidlertid sett flere og flere bilder av snekkerbukser på Tumblr, Instagram og WeHeartIt, og har begynt å vurdere om mitt par kanskje skulle bli med hjem etter neste hyttetur. Sånn egentlig kan jo overalls, dersom de ikke blir stylet med oversized klær (noe jeg gjorde den gang for 4,5 år siden), se ganske kult ut.



I dag prøvde jeg meg litt frem med overallsene, sammen med Dr Martens og en hvit topp, og helt ærlig så det ikke så verst ut. Buksene er også helt utrooooolig behagelige!



Sko Dr Martens, overalls BikBok, T-skjorte Wet Seal, klokke Daniel Wellington

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar