fredag 16. oktober 2015

Bodum Termokopp

For en stund siden fikk jeg en termokopp fra Bodum i gave. Jeg ønsket meg en slik at jeg kunne ta med te på skolen, uten at den var kald før jeg hadde kommet frem. Det var flere som anbefalte koppen til meg, og etter at jeg fikk den har den blitt brukt en god del.


Nå begynner det å bli kaldt ute, og jeg har med te på skolen nesten hver dag. Koppen er bare helt perfekt, den holder teen varm i flere timer tar den ikke så veldig mye plass. I motsetning til termokopper jeg har brukt før, lekker den heller ikke, med mindre den faller eller havner opp ned.

Tidligere i uken ble til min store forskrekkelse, koppen ødelagt. Lokket ville ikke sitte på, og når jeg skrudde det på, falt det bare av igjen. Lokket skal jo selvsagt ikke være slik, og jeg har verken mistet koppen i bakken eller gjort noe spesielt med den som gjorde at lokket ikke lenger passet. Det ville bare ikke sitte fast.



Mens jeg var på skolen - uten te - tok mamma med seg koppen til Kitchn, for å spørre dem hva jeg skulle gjøre med koppen. De kjente visst til problemet, og jeg fikk heldigvis nytt lokk med en gang. Med andre ord, kan jeg ha med meg te på skolen igjen på mandag. Lykke! :)



På Kongsgård er jeg forresten ikke den eneste som har med meg te eller kaffe på skolen. Jeg husker at flere på ungdomsskolen syntes det var så ufattelig morsomt at jeg tok med meg te, mens nå på videregående ser jeg flere som går med Bodum-koppen i gangene, haha.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar