lørdag 12. september 2015

Wants høsten 2015

Selv om jeg nettopp kom hjem fra USA, hvor jeg shoppet ganske mye, har jeg allerede begynt å se på ting jeg kunne tenkt meg til høstsesongen. Jeg kjøpte mer høst- og vinterklær i år enn jeg gjorde i fjor sommer, men jeg føler fremdeles jeg mangler litt til høstgarderoben...

Et plagg jeg har ønsket meg i flere år nå, er en Acne-cardigan. Jeg har lyst på cardiganen Raya short grey melange eller Raya Short mohair, som begge er laget av mohair-ull. De ser kjempedeilige ut, og passer perfekt til det kalde høstværet her i Stavanger. Ellers kunne jeg også tenkt meg "vinterskjerfet" i burgunder, og et par jeans fra Acne.


Her om dagen la Rolfsen ut et bilde av noen gensere fra Tiger of Sweden på Instagram. Jeg falt pladask, men jeg finner dem ikke på Tigers nettside. De ser så deilige ut!


Jeg sverger til Nike-sko, og har nå nylig oppdaget "hverdagsskoene" deres. Jeg har to par fra før, Nike Air Max i hvit og Nike Kaishi i svart, og nå har jeg funnet det paret jeg håper blir min tredje addition til skosamlingen min; Nike Air Max Thea. Thea-skoene er litt mer "rene" og mindre klumpete enn de normale Nike Air Max-skoene, og jeg er helt forelsket. Ine har dem, og jeg er skikkelig jelly!

Vinteren nærmer seg, og jeg merker allerede at det begynner å bli ganske kjølig her i Stavanger, ihvertfall tidlig om morgenen, noe som betyr at det snart er på tide å ta frem vinterjakken. Jeg har allerede en Parajumpers anorakk, som er helt fantastisk, men jeg tenker på å kjøpe meg en ny vinterjakke; Parajumpers Long Bear, i fargen cappuccino (eller mørk brun). Mamma kjøpte jakken i vår, men den er for stor for meg. Jeg tror kanskje jeg kommer til å spare opp til den og kjøpe den i løpet av året, men jeg har ikke bestemt meg heeeelt enda. Jakken er ganske dyr, men jeg kan ha den lenge, og den er så innmari fin! Jeg har også litt lyst på en "vårjakke" fra Parajumpers; Parajumpers Super Lightweigh Geena, også i fargen cappuccino.


Ellers tror jeg jeg vil spare opp til klær fra Adidas Freestyle (spesielt "joggedress" i Rose-mønsteret), Calvin Klein-genser, tøfler fra UGG, skinnveske fra f. eks Mulberry, Alexander Wang eller Marc Jacobs, blå kåpe/blazer. Jeg må med andre ord holde meg borte fra Starbucks de neste månedene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar