tirsdag 1. september 2015

Unge Høyre

Jeg har lenge hatt lyst til å melde meg inn i en politisk ungdomsorganisasjon, men på grunn av skole og fritidsaktiviteter har jeg ikke fått tid. Hver eneste gang vi har vært på arrangementer med de politiske partiene, har jeg vært på nippet til å melde meg inn, men på grunn av videregående bestemte jeg meg for å vente.

I går under skolevalget fikk vi mulighet til å snakke med de ulike ungdomsorganisasjonene, og da meldte jeg meg endelig inn i et politisk parti. Jeg er ganske blå politisk sett, og de siste årene har jeg vært enig i Høyre og Unge Høyres politikk. Etter å ha snakket med en av Kongsgårds aktive Høyre-medlemmer, meldte jeg meg inn i Høyre i ettermiddag.


En kan selvsagt velge hvor aktiv en har lyst til å være, og Unge Høyre kan tilby flere oppgaver, kurs og konferanser lokalt og nasjonalt, som gir erfaring en kan bruke på skole, jobb eller ved senere studier.

Jeg har meldt meg inn "sammen" med et par venninner, Ine og Heidi, og Thale er allerede medlem. Det er et arrangement i Høyres Hus allerede i neste uke, så kanskje vi blir med da. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar