tirsdag 22. september 2015

Nytt treningstøy

Å kjøpe nytt treningstøy er noe av det kjekkeste jeg vet, og siden XXL har stort salg akkurat nå, tok jeg med meg familien ut på shopping.

Jeg hadde i forkant sett meg ut en kompresjonstights fra Adidas, som jeg hadde tenkt å prøve. Jeg har tre tightser som jeg foretrekker å bruke på trening, og disse må vaskes omtrent hver dag. Ny treningstights har jeg sett etter lenge, men i Texas hadde de ikke lange løpetightser, og her hjemme har jeg ikke hatt tid til å se etter.

På XXL fant jeg tightsen jeg ville ha, i tillegg til en Nike Pro-tights, en sports-bh fra Nike og en kompresjonstights fra Skins. Adidas-tightsen satt ikke særlig bra, men klærne fra Nike og Skins satt som et skudd!




Jeg kjøpte begge deler, og det kom faktisk på under 1000 kr! Nytt treningstøy er bare helt fantastisk, og enda bedre er det når det er til en grei pris! Jeg hadde en tilgodelapp i butikken, og dermed betalte jeg nesten ingenting for det, uansett...

Vi løp forresten rundt Mosvannet i gymmen i dag. *Stønn* Jeg har ikke løpt rundt Mosvannet på år og dag, og gruet meg nesten ihjel. For å få 5'er på runden, som er rundt 3 km, må en løpe på under 15 minutter. Det er 5 minutter per kilometer, altså 12 km/t. Jeg har ikke løpt i et så høyt tempo på leeeenge, jeg har liksom holdt meg til 10-11 km/t, og gjerne distanser som er 4-5 km lengre enn Mosvannet. Forrige gang vi løp, løp jeg på 15 minutter, og klarte akkurat å sikre 5'eren. I dag gikk det ikke like bra, jeg kom i mål nesten et halvt minutt senere enn forrige gang, og falt dermed ned til en 4'er. Huff! Vi skal dessverre ikke løpe testen før i mai, men da skal jeg gjøre det bedre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar