mandag 28. september 2015

Memories

Vi har veldig mange te- og kaffekopper hjemme. Jeg har ofte fått kopper i premie, og sammen med diverse Arsenal-kopper og kopper Sindre og jeg malte da vi var små, har vi fått en ganske stor samling i koppe-skapet vårt.

I går kveld skulle jeg lage meg en kopp med Teavana-te (åh, som jeg elsker den teen der!), og tenkte jeg skulle bruke en annen kopp enn de jeg pleier. Jeg bruker vanligvis Morgenhelt-koppen som jeg vant under Arenas kampanje i fjor høst, eller en av de litt mer inspo te-koppene mine, men i går rotet jeg litt rundt i skapet, og fant denne søte koppen;



Jeg spurte mamma hvor koppen kom fra, og hun kunne fortelle at jeg fikk den av hun som drev familiebarnehagen jeg gikk i fra jeg var 1 til jeg var 3 år. Koppen er altså laget spesielt til meg, som det også står på den.

Designet på koppen er utrolig nok malt for hånd. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan det går an å male noe sånt, i hvert fall ikke på en kopp! Jeg prøvde å male en i Kongeparken for et par år siden, jeg så for meg en kjempeflott kopp med en hund, et hjerte og navnet mitt på. Det endte i stedet opp med en rød klatt, en veldig, veldig veldig skjev rekke med bokstaver og noe som kanskje, i godt lys, kan minne om en hund...



Åhh, jeg fikk skikkelig godfølelse av koppen, det er så koselig å høre historier fra jeg var liten! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar