lørdag 5. september 2015

Den perfekte fredagskveld

Åh, endelig helg! Dette har vært en utrolig gøy uke, men samtidig har jeg gledet meg til å få fri og kunne slappe helt av i et par dager. I helgen er Ine med meg på hytten, og den eneste planen vi har, er å spise godteri og popcorn, se på Netflix og ødelegge døgnrytmen helt. Kanskje ikke helt idealt med tanke på oppkjøring til 3-Sjøersløpet, men jaja.

På grunn av kø, prøvde vi å komme oss avgårde tidligst mulig. Ine og jeg sluttet imidlertid ikke før nærmere halv tre, så vi fikk beskjed om å kjappe oss og hive oss på tidligste buss.


Før vi satte oss på bussen hjemover, tok vi likevel et lite stopp på Narvesen. Narvesen gir nemlig ut én gratis liten, varm drikke hver dag denne uken, til alle som har lastet ned appen deres. Med andre ord, har Narvesen vært full av Kongsgård-elever de siste dagene, og klasserommet vårt har vært fullt i kaffe-kopper, haha.


Jeg bare elsker Narvesen-appen, altså! Ikke bare får du gratis Coca Cola Zero ved nedlasting, men den har også førstemann-til-mølla-tilbud, lojalitetskort og noen ganske greie tilbud. På vei til Lyngdal tvang jeg faktisk resten av familien til å laste ned appen, slik at jeg kunne få gratis Cola og kakao, hehe...


Vi kom frem til hytten ganske sent på ettermiddagen, og etter det har det stort sett gått i pizza, godteri og chips med dip-smak. Jeg sverger til Maaruds potetgull med smak av Holiday dip mix, og skal jeg først "skeie ut", skal jeg skeie ut skikkelig! Vi prøvde å starte på en ny serie, men når begge har sett mye av det (kjekke) som er å se på Netflix, funket det dårlig. Kvelden endte i stedet med skrekkfilmen Friday the 13th.

I morgen er planen å finne en ny serie å se på, og eventuelt lage s'mores i ovnen. Selv om jeg ikke er så veldig glad i marshmallows, ser det så utrolig godt ut å lage det i ovnen, at jeg bare må prøve! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar