søndag 20. september 2015

70-årsdag

I år fyller farmor 70 år, og i den sammenheng samlet hele familien seg i dag for å feire begivenheten. Jeg hadde på meg kjolen jeg kjøpte på Urban Outfitters i Texas. Jeg bare elsker den kjolen, altså. Den har LOMMER! l-o-m-m-e-r! Jeg kommer omtrent aldri over kjoler med lommer (jeg MÅ ha et sted til mobilen), så da jeg fant denne måtte jeg bare ha den, selv om den er litt for stor.


Vi fikk pizza til middag, ettersom det er noe alle liker og en ikke kan bomme på. Etter vi hadde spist, satte vi opp iPaden farmor fikk av familien i gave, og viste henne hvordan den funker. De fleste i familien har iPad, og siden de er så mye greiere enn pc, - i hvertfall dersom en ikke bruker den til mer enn mail, surfing og slikt -, fikk farmor en i bursdagsgave. I tillegg kan alle sammen hjelpe henne dersom det er noe hun ikke får til. Men noe av det som er så greit med Apple-produkter, er at det er så lett når en først blir vandt til det!


Både Sindre og jeg måtte gå ganske tidlig, ettersom Sindre skulle i bursdag, mens jeg hadde planer med Heidi for resten av kvelden. Heldigvis fikk jeg tid til å spise kake og is før jeg dro, farmor lager nemlig verdens beste, hjemmelagde is! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar