tirsdag 11. august 2015

Work it

Nå er det akkurat seks uker siden den forrige Grit-timen jeg var på, og jeg har virkelig savnet å trene på Arena. Det har ikke blitt mye trening på meg i sommer, jeg var på to-tre joggeturer i England, mens jeg i Danmark trente en god del. I Texas hadde jeg planer om å trene, men det ble nedprioritert siden vi hadde så mye å gjøre på så liten tid. De få dagene jeg faktisk kunne ha trent på Arena ble også avlyst, siden jeg stoppet medlemskapet mitt i hele juli.

Da vi endelig kom hjem til Norge i ettermiddag, kastet jeg meg på sykkelen nesten med en gang vi kom inn døra. Ti over halv seks var det dobbel Grit med Morten, og det kunne jeg ikke gå glipp av!


Jeg var ikke den eneste på Grit-timen som hadde hatt ferie, og det var en god del folk på timen. På grunn av lite vekttrening i ferien, droppet jeg 1,5 kilo på hver siden av vektstangen, slik at jeg ikke skulle dø halvveis i treningsøkten. Heldigvis er det flere øvelser hvor en bruker kroppsvekt, og dermed merket jeg ikke så veldig mye til de lettere vektene.


Det var skikkelig gøy, men også veldig tungt, å komme igang med Grit igjen, men det tar nok ikke så veldig lang tid før jeg er inne i gamle rutiner. Resten av uken er det knapt med timer jeg pleier å gå på, så da tenker jeg å jogge og trene litt styrke på egenhånd. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar