fredag 21. august 2015

Utendørs Zumba-time

Høst-programmet for Arena er nå klart, og til min store skuffelse, er timen med Grit Cardio som pleier (pleide) å være på torsdager, har gått ut. I stedet arrangerte en av Grit-instruktørene, Jorge, utendørs Zumba på Vaulen-stranden.


Det har vært helt fantastisk vær i Stavanger de siste dagene, og det virker som om sommeren endelig har kommet. Arena har hatt utendørs Grit-timer (jeg var selvsagt på hytten...), og jeg tror Jorge hadde Zumba utendørs tidligere i uken, også.

Nå er jeg ikke på Zumba-timene særlig ofte, jeg har vært der en gang i blant etter Bodybalance lørdag morgen, men jeg holder meg i hovedsak til Grit, løping og vektløfting. Jeg kan nemlig ikke bevege meg til rytme, og verken hofter, skuldre eller noen annen del av kroppen klarer å bevege seg rytmisk. Jeg ser med andre ord ganske dum ut når jeg danser, sammen med alle andre som klarer å vrikke på ræva til musikken uten problemer. Til tross for dette, dro jeg med meg Ine ned på stranda, for å bli med på en times dansing.


Timen gikk faktisk ganske greit, dersom en ser bort fra at jeg hoppet frem mens de andre hoppet tilbake et par ganger, hehe.

Utendørs Zumba var ganske gøy, - veldig gøy at Jorge og Arena steller istand slik. Likevel er det ikke akkurat en erstatning for Grit. Dersom Grit ikke kommer tilbake på programmet, blir det nok til at jeg bruker Zumba som oppvarming, og løper etterpå. For selv om jeg er ufattelig dårlig til å danse, er det egentlig ganske kjekt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar