onsdag 5. august 2015

Teavana

I dag morges startet vi dagen i La Cantera, for å gå innom Urban Outfitters. Jeg klarte nemlig å snike det inn i vår allerede ganske fulle plan, slik at jeg i det minste fikk gå innom en UO-butikk mens vi er her. Urban Outfitters er, sammen med Jack Wills, min favorittbutikk, og jeg kunne tilbragt flere timer der inne.


Jeg endte opp med en ganske stor UO-bag, og kjøpte en Adidas-jakke, en bh fra Calvin Klein #mycalvins, en kjole, en fargebok og en skikkelig kul skrivebok i lær. Jeg skulle gjerne kjøpt mye mer, blant annet en av de skikkelig fancy, retro platespillerne deres, men dessverre har vi ikke mye bagasje.

Husker dere at jeg blogget om Teavana i høst? Teavana er en te-sjappe, med et konsept ganske likt Starbucks, hvor en kan kjøpe flere typer forskjellig te i løsvekt i flotte bokser, eller kjøpe en kopp mens en er der. Det er en Teavana-store ved La Cantera, og da vi gikk forbi, klarte Mary Jo og jeg å overtale mamma til å la oss gå inn.




Teavana var rene himmelen. Det luktet helt fantastisk der, og de hadde masse forskjellige kanner med iste som en kunne smake. Jeg smakte flere gode frukt-teer, blant annet iste-versjonen av kanel-teen jeg fikk av Mary Jo da de dro tilbake til USA, men min favoritt var en type mango-te.

Jeg kjøpte en pose med karamell chai-te, som jeg skal ha med hjem, og Mary Jo og jeg kjøpte også en kopp med mango-iste til å drikke på veien. Etter La Cantera tok vi nemlig turen til New Braunfels, en liten by nærme San Antonio, hvor vi skal renne i tubes ned en elv og dra i vannland. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar