onsdag 19. august 2015

Stavanger Marathon 2015

Neste helg er det siste helg i august, og det betyr bare én ting; STAVANGER MARATHON!


Stavanger Marathon er et løp som foregår i Stavanger sentrum, og som jeg har hatt planer om å delta i helt siden i fjor høst. Jeg meldte meg imidlertid ikke på løpet før i går kveld, ettersom jeg ikke visste helt hvilke distanse jeg vill løpe, og om vi i det hele tatt kom til å være hjemme den helgen. I forrige uke fikk jeg vite at det er hjemmekamp på Stadion samme helg, og dermed kan jeg bli med på løpet.

Jeg er ikke helt i form for hel- eller halvmaraton enda, så jeg skal bare løpe 10 km-distansen, men jeg tror nok det blir hardt nok det. Jeg har trent ganske lite i det siste, så jeg satser egentlig bare på å fullføre løpet!

Jeg kommer til å trene litt variert frem mot løpet, både med Grit, langturer, intervaller og dekktrening, og satser på at jeg i hvert fall klarer å bygge kondisen litt opp før løpet, haha! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar