søndag 2. august 2015

Shop till you drop

De to siste dagene har det blitt masse shopping. Vi har vært både på Tanger Outlet og Baybrook Mall, to digre kjøpesenteret like i nærheten, og jeg har allerede brukt godt over seks tusen der...


Onsdag morgen dro Mary-Jo, mamma, pappa og jeg til Tanger Outlet, hvor de har flere av mine favorittbutikker. Vi startet i Nike-butikken, hvor jeg fant meg en oransje Miler-T-skjorte, en sports-bh, et par studio-sko og et par Nike Kaishi i svart og hvit. Det ble mye sko-shopping på meg, jeg fant også et par høye hæler fra Steve Madden og et par UGGs og Reebok Pump-skoene.






Etterpå dro vi til Levi''s, hvor jeg fant meg to par jeans og to topper. Vi var også innom Ralph Lauren Polo, hvor jeg kjøpte en genser og en skjorte. Det var 40% på hele butikken, så jeg skal innom der igjen og kjøpe to til skjorter og enda en genser.


I går dro vi til Baybrook Mall. Baybrook var ikke like bra som Tanger, de hadde nesten ingen sportsbutikker, og heller ikke Ralph Lauren-klær. De hadde heldigvis Victoria's Secret, hvor det var kjempesalg på badetøy. Jeg fant meg en skikkelig søt, oransje bikini, to helt basic bher og et par truser. Siden både vi og Mary Jo brukte over 75 dollar i butikken, fikk vi en gratis bag (som faktisk selges i butikken til 99 dollar!). Jeg kjøpte også fem helt basic t-skjorter fra Wet Seal.




Jeg mangler enda en god del på shopping-listen min, men heldigvis har vi rundt en og en halv uke igjen, og jeg er allerede godt i gang!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar