onsdag 19. august 2015

Nytt Acne-skjerf

Som jeg skrev i forrige uke, glemte jeg Acne-skjerfet jeg kjøpte i fjor høst på Heathrow Airport i London. Skjerfet har vært mitt mest brukte accessory denne høsten, og jeg bestemte meg fort at jeg måtte kjøpe et nytt et med en gang jeg kom hjem.

Etter skolen i dag, dro jeg derfor innom Acne Studios-butikken i Breigata, for å sjekke ut høstnyhetene. Jeg bare elsker klærne fra Acne Studios, og finner alltid så mye fint der! I dag fant jeg verdens flotteste genser, i ull selvsagt, og jeg har også sykt lyst på et par Skin 5-jeans derfra. Og en cardigan.  Og en cape. Egentlig kunne jeg tenkt meg hele butikken...!


Det ble imidlertid bare skjerfet som ble med meg hjem denne gang, men med de flotte klærne er det nok ikke lenge før jeg drar innom igjen. Det er det som er så greit med å gå på skole i sentrum, trenger en noe kan en bare stikke innom å kjøpe det i midttimen eller rett etter skolen!



Selv om begge skjerfene er laget av Virgin Wool, er dette skjerfet annerledes enn mitt forrige. Det er tynnere, og føles som om det er av et annet stoff. Det kan være det er slik skjerfene er nå, men hvis det "gamle" mitt kommer i butikk igjen, må jeg kanskje gå å kjøpe enda ett, hehe...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar