torsdag 13. august 2015

Macbook Pro Retina 13"

I forkant av videregående, fikk jeg tilbud om rabatt på Macbook fra Eplehuset (alle som skal gå på vgs i Rogaland (tror jeg) får tilbud på forskjellige typer PC og Macbooker). Jeg har lenge hatt lyst på egen Macbook, min PC ble nemlig ødelagt for flere år siden, og siden har jeg brukt foreldrene mine sine. Selv om jeg har vært fristet til å kjøpe Mac en god stund, bestemte jeg meg for å vente til sommeren og tilbudet. Tidligere år mener jeg vgs-elever har fått Mac ganske billig, og flere vgs-lærere har sagt at det lønner seg å kjøpe Mac med tilbudet.

Tilbudet mitt kom i sommer, og samme dag bestilte jeg en Macbook Pro Retina 13". Siden jeg var bortreist da Macbooken min ankom, var Haakon så hyggelig at han hentet den for meg. Da jeg kom hjem fra Texas på tirsdag, sto Macen klar og ventet på meg. Åh, min egen Mac - endelig!



Jeg satte opp Macbooken i går, og sitter nå og blogger fra ny Mac. Jeg mangler enda å laste ned og legge inn et par programmer før skolestart, men det skal jeg få gjort i løpet av uken. Jeg har allerede lastet ned Google Chrome, kun for at jeg da kan bruke verdens mest inspo "new tab-side". Se så kul!



Sammen med Chrome kan en nemlig få Google Momentum. På siden får en en koselig "god morgen"-beskjed, en kan notere ned dagens hovedfokus og dagens to-do's. Momentum viser også et nytt, vakkert naturbilde hver dag, en inspirational quote og været der en befinner seg. Skikkelig elsk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar