torsdag 20. august 2015

Girl's night

Vi har enda ikke startet helt på skolen, og fikk først i dag utdelt skolebøker. På grunn av det har vi enda ikke fått lekser, og har hele ettermiddagene "fri". Det er ganske greit med en slik rolig start på skoleåret, for da har jeg litt tid å henge med venninnene mine før vi får masse-masse lekser. Jeg har tross alt ikke sett dem (nesten) hele sommerferien!

I går kveld dro Thale, Ine og jeg inn til sentrum etter at jeg var på jobb, for å ta en liten tur i svømmehallen. Jeg var jo med i Stavanger Swimrun på søndag, og siden jeg var så utrolig sliten etter "bare" 1000 meter, fant jeg ut at måtte øve litt på svømming. Vi avtalte å svømme 1000 meter, altså like langt som svømmedelen på Swimrun, som er 40 lengder i et basseng på 25 meter.

Svømmingen tok rundt en halv time, litt mindre, men da vi var ferdige var jeg på langt nær så sliten som jeg var etter samme distanse i Stokkavannet. Jeg klarte i tillegg å kråle en god del, så svømming i basseng er en god del lettere.

Etter svømmingen spiste vi middag på Dolly Dimple's. Det var utrolig koselig, og veldig gøy å få snakket med dem lengre enn den korte samtalen vi får tid til på bussen. Ine går nemlig på St. Olav, og selv om Thale også går på Kongsgård, ser jeg henne nesten aldri...



Nå skal jeg øyeblikk opp til Helene, hun har flyttet til Hinna nå, og bor rundt 50 meter fra huset mitt. Hun hadde faktisk bursdag i går, men jeg fikk ikke tilbragt dagen med henne, ettersom hun var i Haugesund med klassen. :(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar